Thursday, April 10, 2014

kau dah kenapa?

selambe je gegedik buat blog baru hahahaha ... malas nak update blog lama... dah kes nye banyak sgt kenangan pelik dalam blog tersebut.. so nak memulakan hidup baru haruslah ade blog baru kenn?

aku akui memang aku suka baca blog.. dan memang cita2 aku nak jadi blogger femes (ko haderr?) tapi masalahnya tak femes ponnn !!!

tapi sometimes aku rasa my life is too private untuk cerita semua kat semua orang (sorry) .. skang nak post kat fb pun bertapis hokeyy?

aku banyak selindung.. kalau aku bercerita macam good2 je... kan? so lepas nie aku nak honest... so mana yg aku rasa tak sesuai nak publish memang aku tak bercerita~

btw... i am so happy these days... Alhamdulillah, aku dah berjaya melupakan dia... dia yang aku pernah cinta... aku pernah anggap aku tak kan dapat melupakan dia... tapi tulah Allah Maha Besar... He sent me a man... yang buat aku boleh lupakan dia..

ok talking about this guy.... our relationship is still new... so tak byk komen... tunggu dah lovey dovey tahap karma esok aku cite okay?

ok gotta end this first post seee yaaa~~~

No comments:

Post a Comment